Monday 12 September 2011

thanks


assalamualaikum 

be honest <3
i miss so much encik blog :)
sudah dua hari tidak menulis picisan harian 
.tidak pula ketandusan idea.
cuma memerlukan ruang untuk segalanya.
terima kasih untuk  http://www.facebook.com/norhidayu.hut sebab sudi brainwash saya
dah macam kakak nasihat adek :) 
sayang kau lah ayu <3

aku mula sedar siapa aku 
aku mula faham kenapa semua ni terjadi 
lari daripada masalah tak mungkin dapat selesaikan segalanya
aku macam budak budak sebab tu aku lari dari masalah.
aku letakkan diri aku dalam diri semua kanak kanak yang sedang bergembira bermain di taman sambil comot makan icecream mat kool :)
kanak kanak mana ada masalah . apa yang diaorang tahu cuma keseronakkan yang penuh warna warni
sama macam apa yang aku fikirkan 
perlu ke hidup always fikir masalah 
berat kepala nanti 
depends dekat individu itu sendiri 
aku tahu masalah tak boleh selesai kalau kita lepas macam tu je
tapi aku tak suka fikir nanti serabut
so better ketawa gembira sentiasa .
thanks again ayu :) 
aku terima segala yang kau bebelkan dengan penuh tulus dan ikhlas
maaf kalau aku belum boleh jadi matang 
belum sampai masanya semua ini untuk aku 
doakan aku kearah itu 
biar masa tentukan segalanya
honest aku belum bersedia untuk semua itu tapi aku akan cuba 
cuba untuk sesuatu yang lebih baik itu 
kita cuma diberikan peluang hidup cuma sekali dekat dunia ni 
mana mungkin aku sia siakan nya :)
be positive
^farahnurliyanamohdghazali^

4 comments:

  1. tbe2 nmpk kau lg matang dr aku...

    ReplyDelete
  2. adek saye yang comel ! kau tak rindu akk ke ? HAHAHA .

    ReplyDelete
  3. kak ain :) sedang membesar lah saya niey
    kaka sue :) rindu lama tak jumpa

    ReplyDelete
  4. bgus fero. ni aku mcm tak besar2 ni cane??

    ReplyDelete