Thursday 1 September 2011

bukan cerita aku






















cerita cinta aku
first of all 
. im so sorry sebab jual cerita cinta aku dekat sini .
tak ternawaitu nak show off just nak share something personal about story board dekat atas ni

dengan penuh bongkak dan takburnya 
aku nak bagitahu
cerita cinta aku indah <3
first message dari dia 
sebagai gadis yang cumil harus dan wajib jual mahal :) 
persahabatan memulakan tugasnya

first date <3 jj bukit tinggi 
highlight memory "escalator" ^cumil^

10062009
boleh awak jadi gf saya :)
bibit bibit cinta mula mekar dalam hidup aku 
suka duka bersama
bergadoh merajuk normal what :)
i love you so much <3 <3
hari hari ungkap cinta yang sama
bahagia disamping si dia tercinta
kau ajar aku survive hidup dekat luar 
kau ajar aku macam macam semua . kau buka mata aku untuk kenal dunia .
kenal dunia remaja yang indah 
terima kasih untuk satu kehidupan yang indah
terima kasih untuk satu cinta yang sempurna

aku ingat memory kita 
aku takkan pernah padam 
break couple break couple break couple
semua tu indah 
setiap pertemuan pasti ada madunya
aku butakan hati aku untuk semua aku buka untuk kau 
naik basikal sama sama 
shopping time :)
hang out 
aku rindu semua tu 
aku rindu cinta kau
aku rindu mata kau
aku sayang kau 

and now 
aku dah sedar aku bukan untuk kau 
maaf aku buka segalanya kisah kita 
mungkin ini kali pertama dan terakhir aku tulis pasal kau 
aku kena kuat lupakan kau
aku kena gembira dua tahun kita bersama
kau kisah aku
kau cerita aku 
kau love story aku
kau istimewa buat aku 

untuk kau semua ni 
again im so sorry sebab jaja cerita kita .
if kau baca ini yang terakhir dari aku 
untuk kau 
aku akan mulakan semula semuanya 
aku gembira kau bahagia 
aku janji takkan muncul untuk kau lagi
tapi aku sentiasa ada untuk kau
sebagai sahabat yeah as your friend
aku tak tahu if kau bace semua ni dengan penuh jerk !
yang pasti
ini untuk kau 
untuk kau yang pernah hadir dalam hidup aku
tiada dendam untuk kau
tiada benci untuk kau 
semua ni terjadi bukan kehendak kita 
and aku pasti ada yang lebih baik untuk aku dan kau dekat luar sana
sampai sini cinta kita 
cinta yang terlalu lama kita bina 
maybe dunia mula bosan dengan cerita kita
maka berakhirlah segalanya


kisah kita aku simpan dekat sini
aku terima segala keputusan kau 
bodohkan aku sebab tulis semua ni untuk tatapan umum
antagonis sekalian tersenyum gembira tengok aku tersungkur didada bumi
buat kau yang tak memahami 
terima kasih 
aku tulis bukan protes bukan minta dia kembali juga
cuma
dia bermakna buat aku
dulu dia obses but now tak lagi
dulu dulu dulu
semua tu dulu
aku tak minta simpati cuma berkongsi 
maaf sekali lagi buat semuanya
satu aku pinta 
biarkan aku terus menulis kisah aku dan dia hingga ke akhirnya dalam blog tercinta ini
itu yang terakhir dari aku buat kamu

kini
cuma senyuman menemani hidup bila terimbau semua kenangan aku dan dia 
terima kasih untuk segalanya
aku hargai cinta yang pernah kau curahkan dulu
aku minta maaf sekali lagi
untuk segalanya :)


No comments:

Post a Comment