Tuesday 13 September 2011

hakikatnya


assalamualaikum
saya tak tahu nak mula dari mana sebenarnya 
sejak akhir akhir ni ramai orang yang brainwash saya 
terima kasih saya tahu awak semua sayangkan saya
but i dont know what should i do !
kenapa hidup saya macam ni kenapa semua masalah saya tak boleh selesaikan sendiri
saya cuma mampu tunduk malu bila orang tegur saya 
ya ! memang salah saya 
sakit rasa di dada 
tapi apa yang perlu saya buat sebenarnya
saya dah sakitkan hati semua manusia saya dah hancurkan hati kesemuanya
berdosanya saya .
:(
saya cuma pentingkan warna warni hidup saya
saya gelapkan hidup mereka yang berada disamping saya
berdosa kedua kalinya 
apa yang perlu saya buat . 
kutukan untuk saya patut diberikan segera
saya terima seadanya
tapi kenapa mesti saya 
kenapa segalanya saya 
ini cerita hidup saya 
mungkin sudah sampai kehujungnya . 
siapa akan sangka segalanya 
saya tahu saya cuma seorang insan yang tamakkan kesenangan sahaja 
please be matured liyana !
i know you can do it :)
but how :(
saya tak tahu macam mana 
saya butakan hati saya untuk masa depan yang indah belaka 
saya sedar sebenarnya saya takut untuk menghadapi segalanya
saya takut untuk berhadapan dengan masa depan saya sendiri
siapa yang faham saya ?
tiada :(
reality nya
saya takut dengan bayang bayang saya sendiri 
^farahnurliyanamohdghazali^

4 comments: