Sunday 18 September 2011

again diri kita


pEople wHo are different are bEautiful

salam si antagonis :)
hujung minggu duduk diam dalam bilik diselubungi kesejukkan penghawa dingin.
hamboi ! mention juga(Y)
masih kabur mati urat tak tahu macam mana nak starting entry meletop ni 
tinggi pendek rendah panjang.
hodoh starting macam bodoh 
kenapa hati fikiran tersumbat bagai lobangjamban yang hanyut ditutupi najis~busuk 
rimas sebab apa yang dicari tidak ditemui 
bodoh buat kali keduanya 
hampa gagal mencarinya 
si antagonis galak mencaci diri ini 
pedulikan kata kata nista mulut puaka
heran pulak aku kau kutuk blog ini at least kau stalker terhebat bak hang jebat 
tak kisah sebab kau ada mulut so dipersilakan berkata demi kepuasan peribadi
hampa buat kedua kalinya 
apa aku nak tulis dekat entri ni sebenarnya ?
again tergantung!
bodoh buat ketiga kalinya
kehilangan kata kata bagai hilang segalanya
letih berfikir mungkin masa untuk tidur :)
lupakan blog buat seketika. 
mana boleh blog bagai nyawa saya lah !
saya cinta kata kata <3
boleh kita terus bersama bahagia sentiasa ?
si antagonis semakin membara mengutuk diri ini yang bagai tiada hala menulis entri 
rasa dah boleh berhenti menulis segala kata kata 
tapi aku belum sampaikan apa yang perlu disampaikan 

*okay sila teruskan penulisan .hurgh!

saya sayang diri saya 
saya terima andai si antagonis membezakan saya dengan insan sempurna
bagi saya setiap yang bernama manusia mempunyai keistimewaannya yang tersendiri
gali dan cari itu yang pasti untuk diri sendiri
be yourself - most important things :)
"sayang family akan buat diri kita terasa dihargai"
jangan salahkan takdir jika kita tidak sempurna tapi cuba mencari sesuatu yang membuatkan diri kita sentiasa sempurna disampingNYA
^farahnurliyanamohdghazali^

2 comments: