Friday 2 September 2011

saya suka


kini saya dah mulakan segalanya dengan sempurna 
saya kena kuat sebab saya kakak yang cumil 
awak jeles kan sebab saya cumil 

hidup kena diteruskan untuk berjaya 
yes saya pendek but tak bererti saya tak berguna 
saya dah pandai berenang free style jela
saya nak jadi tour-guide yang berjaya insyaallah
saya tahu saya belum matang lagi sebab "itu lah saya" 
maybe masa yang akan menentukan bila saya akan jadi matang 
just go with the flow 
lalalalalaaaa

kalau saya dah start bercakap memang susahlah nak senyap
sebab saya mulut becok 
tapi saya tak suka mencarut bla bla bla 
saya suka senyum saya suka ketawa
saya suka gembira even masa tu saya tengah sedih
saya suka dengar rahsia orang tapi saya ni pelupa 
kawan saya cakap saya macam nenek 
saya cuma perlukan family and kawan kawan untuk saya gembira
mereka bagi saya warna warni kehidupan yang menarik 
ALLAH swt bagi saya hidup dekat dunia ni
and i know peluang ini cuma datang sekali 
Dia yang cipta saya dan Dia juga yang tahu ke mana hala tuju hidup saya
saya bersyukur sebab saya lahir dalam keluarga yang happy go lucky
mama dengan ayah sayang saya sangat sangat 
adik adik buat hidup saya sempurna
and now saya sedar saya boleh hidup bahagia dengan mereka 
saya sayang semua insan yang berada di sekeliling saya 
 . SEMUANYA .
saya suka berfikir saya suka berimaginasi 
ini hidup saya 
bila saya berhalusinasi saya akan ketawa sebab saya suka kan sesuatu yang buat diri saya tersenyum
senyuman merupakan penawar semua kepahitan 
and saya percaya semua yang pahit ada kemanisannya.
kemanisan bermula dari satu kepahitan 
dari saya farah nur liyana mohd ghazali 

No comments:

Post a Comment