Monday 19 September 2011

blog bukan untuk popular


ini kata kata antagonis si kaki bangku *sorry kamu :)

again :)
 blog bukan untuk menempah nama dipersada antarabangsa 
itu kata kau sayang .. 
setiap manusia ada pendapat masing masing .
 jadi biarkan sahaja .

luahan kata kata yang terbit dari minda merupakan satu anugerah yang tak semua orang akan dapat .
siprotagonis cumil ini gemar melahirkan segara rasa amarah mahupun suka suka di laman sesawang 
bukan menunjuk . jauh sekali mahu mencanang cerita diri dekat satu dunia 
tapi apa salahnya berkongsi serba sedikit kisah hidup yang mungkin menjadi pengajaran buat sekalian antagonis tercinta

saya sedar tak semua insan suka membaca lebih lebih lagi karangan panjang berjela bak SPM 
memang rajin pulak nak baca .
bosan -.-
terpulang kepada individu itu sendiri
kalau suka baca kalau tak tak payah baca pun tak apa 
blog buat lawa lawa pun untuk menyedapkan mata si antagonis 
senang nak baca .

ini pendapat peribadi saya lah kan .
siapa yang tak nak popular cik Jah oi :)
dikenali seantero dunia impian semua manusia 
tipulah kalau tak nak dikenali serata dunia. 
semua itu terpulang pada diri sendiri 
nawaitu itu penting kan,

as usual :)
saya cinta kata kata <3
kata kata bagai tiada noktah di bibir mulus saya :)
^farahnurliyanamohdghazali^

p/s macam mana kalau aku cakap aku buat blog untuk popular :) *wink

No comments:

Post a Comment