Friday 2 September 2011

its hurt


im so sorry
belum masanya untuk aku lupakan kau sepenuhnya 
be honest 
susah sangat sangat nak lupakan kau even kau dah buat macam ni 
aku faham perasaan ex kau sebelum ni bila aku couple dengan kau 
sakit 
kalau aku tahu kau akan tinggalkan aku macam ni tak mungkin aku kembali dekat kau 
aku macam oarng bodoh yang cuma tahu fikir pasal kau 
i knoe kau hati kering 
kau takkan fikir  perasaan orang bila kau dah jumpa someone special 
cemburu ! betul aku cemburu 
tapi semua tu perasaan bodoh aku
cemburu dengan orang yang dah nampak kegelapan masa depan bila bersama aku 
kenapa dua tahun lepas kau tak nampak semua tu 
kenapa bila aku dah sayang kau baru kau nampak semua tu
aku tahu aku tak lawa
malu bila keluar dengan aku hodoh
mana macam ladies 
aku cuma harap kau bahagia dengan insan yang pilih untuk hidup kau 
penat lah fikir pasal kau 
kadang kadang aku rasa macam nak pergi tengah jalan whatever langgar and aku hilang ingatan
thats good untuk lupakan kau 
untuk lupakan sakit aku ni 
sorry sebab feeling lebih dekat sini 
:)(:



2 comments:

  1. 2 tahun tu lama sangat....lepas 2 tahun baru u ada perasaan sayang kat dia? 2 tahun tu dia tahan dengan perangai u.. kenapa waktu tu u tak hargai dia betul2...kenapa baru sekarang?semua dah terlambat...next kalau u dah ada pengganti..be matured..dan hargai dia selagi dia ada..ok dear?

    ReplyDelete
  2. tengs for your advice .
    i hargai sangat sangat semua ni :)
    insyaallah i akan be matured lepas ni .

    ReplyDelete