Saturday 3 September 2011

take one please


menyesal saya tak dengar cakap mama 
tadi mama cakap 
"kan mama dah cakap dulu kalau dengar cakap mama mesti tak sedih macam ni"
"ingat tak dulu bawa pergi poly lah"
. tak semestinya dia akan jadi milik kita .
saya cuma mampu membisu di sisi katil 
bodoh sebab buat semua tu dulu 
mungkin saya penat untuk ingat semua kenangan tu 
maaf sebab saya tulis lagi
hati dan perasaan saya cuma mampu tunduk memandang kisah lama yang manis cuma seketika
jangan marah saya sebab saya ada perasaan 
saya seorang perempuan insan yang lemah
just put yourself in my shoes 
bagi yang memahami terima kasih 
bagi yang membenci terima kasih juga .
maaf sekali lagi dari saya 
andai awak ditempat saya mungkin awak akan melakukan perkara yang sama tapi dalam situasi yang berbeza
penat sebenarnya tulis entri pasal dia 
nampak macam terlalu mengharap 
tapi ini cuma cetusan hati yang dah terluka 
jangan marah saya sebab saya cuma insan biasa yang masih mencari jalan melupakan segalanya
andai dapat jalannya saya pasti akan kembali seperti sediakala .
insyaallah 


No comments:

Post a Comment