Sunday 25 September 2011

i'll be ok tomorrow


dia cakap 
*kenapa aku belum ada bf/gf lagi?
kecewanya !!! (budak 1995 lah cakap aku copy paste je)

^bf/gf tak menjamin masa depan kau lah budak
aku tahu apa perasaan kau kini wahai adik yang bagai baru rasa erti kebebasan 
jangan kejar sangat mereka yang bernama teruna dan dara
mati kau nanti
lain lah kalau dia boleh jaga kau 
bagi kau makanan sedap sedap . rumah banglo sebuah . sebijik kereta swift warna purple .
masa tu kau nak amik . dipersilakan . kalau kau tolak aku nak :) *rugi rugi 

tak salah bercinta . aku pun pernah gak bercinta bagai nak rabak
tapi bila fikir balik . kelakar sebab masa tu aku bodoh
ikut sangat hati darah muda yang sedang panas membara

terpulang pada individu untuk bercinta
aku tak paksa kau untuk suka aku 
kau pun tak boleh marah aku kalau aku suka kau 
sukahati aku lah kan *
asalkan aku tak ganggu kau *setakat usha jauh jauh tu tak pe kot :)

yang ni penting :)
jangan nak frust menonggeng pulak kalau dia tinggalkan kau
menangis sikit sikit pun ok .kot (Y)
jangan nak over sangat lah kan nanti mesti kau dapat pengganti baru punya *kau kan ada rupa
papepun GOOD LUCK searching anyone yang korang suka
:)

p/s : yang sedang berbahagia * semoga kekal selamanya 



1 comment: