Saturday 3 September 2011

bahronzaman daughter


si antagonis tercinta 
budak yang selalu dengar semua kisah dongeng aku 

kau kena tahu aku sayang kau tauu sebab kau dengan aku dah macam keluar dari satu rahim yang sama
kau buat aku gembira bila aku sedih tapi aku tak selalu sedih depan kau lah 
ketawa gembira semua kitaorang dah rasa 
kisah cinta aku dengan dia tak ada yang dapat tandingi
teringat memory lama 
duet lagu "percayalah" masa hari kanak kanak dulu 
cute kan :) aku dapat bunga dari si antagonis seribu
kelakar detik tu lah 
kalau fatanfauzan faudzi mesti dia dah lupa semua ni 
malas nak imbau memori lama kalau lepak dengan dia 



terima kasih untuk semua memori kita 
kau watak sampingan dalam cerita hidup aku 


again 
terima kasih NOOR LIZA BAHRONZAMAN
si antagonis satu 

No comments:

Post a Comment