Saturday 3 September 2011

azmi daughter


si antagonis dua 

my bestie terbengong dekat poly
anak pakcik azmi yang selalu teman aku pergi mana mana pun 
tapi kalau dia malas jangan lah ajak especially kalau dia tengah tidur 
memang tak lah dia nak teman 
buat sakit hati je
dia suka panggil aku "liyana" tolong lah jangan buat lagi wahai antagonis dua 
si antagonis yang selalu buat aku gila act dia yang selalu gila bila dengan aku 
secara rasminya aku dah masuk kelab dia 
"kelab tanpa komunis"
kalau aku nangis mesti dia tengok je then membebel sampai dia puas 

dia nice kot tapi suka buat muka pagi pagi buta 
pastu diam 
aku yang sebel tak tahu nak tegur or tak 
macam singa dah pagi pagi 
nway,
 kitaorang suka something yang sama :) 
tengok vlog anwarhadi and matluthfi setiap masa dan ketika
diaorang cumil 
and aku dah hafal setiap patah perkataan matlutfi tercinta 
hangpa hangpa hangpa <3


kalau bab anwarhadi bagi dekat antagonis dua ni 



kami cinta anwarhadi and matlutfi 
boleh kami jumpa korang ?
please 






whatever yang kami berdua suka tak bermakna kami sama
ini je yang kau boleh cerita about antagonis dua tercinta 
NOR AZIRA AZMI 
thank you untuk kebengongan bersama 

No comments:

Post a Comment