Friday 2 September 2011

saya yang NOB !


saya ingat lagi kawan saya pernah cakap dulu 
"kau ni lurus"
saya memang lurus . saya dah cuba untuk tidak menjadi selurus itu 
lurus yang didefinasikan sebagai bodoh atau kurang pandai 

saya sedar semua itu dan saya tahu itu salah satu kelebihan yang dikurniakan olehNya kepada insan secumil saya
saya bersyukur sebab saya dijadikan seperti ini 
saya suka berimaginasi sebab bila saya berimaginasi saya boleh bayangkan apa sahaja yang saya inginkan
saya suka teddy bear 
bila saya bosan saya akan meluangkan seluruh jiwa dan raga saya buat teddy bear tercinta
kalau saya ada masalah "mereka" lah tempat saya mengadu nasib 
saya tak perlu rasa malu menangis depan "mereka" sebab mereka tak bernyawa
kalau saya happy saya akan duduk atas katil dan bermain bersama mereka 
kalau tak percaya tanya lah mereka yang pernah jadi roomate saya :)
saya gila ? mana ada 
setiap manusia ada habit dia tersendiri lah
macam saya 
buat apa sahaja yang kita suka asalkan kita gembira dan tidak menyusahkan hidup sesiapa.
tapi saya rasa saya suka menyusahkan hidup orang sebab saya tak suka duduk diam 
macam monkey kan :)
tapi kawan kawan tetap sayang saya 
bermula dari sekarang saya kena belajar hidup berdikari tanpa bantuan sesiapa pun .
sebab saya kena kuat dan cumil 
i love bruno mars more <3

No comments:

Post a Comment