Friday 2 September 2011

terima kasih


aku penat lah menangis sebab kau 
aku penat lah menderita sebab kau 
dua tahun aku dengan kau . baru sekarang kau cakap aku tak hargai kau 
kenapa dua tahun lepas kau tak cakap 
aku tak pernah rasa terhina macam ni
terima kasih untuk kau .
bodoh sebab aku terlalu menanti kehadiran kau dalam hidup aku 
aku dah tak sayang kau 
aku tak salahkan takdir pertemukan aku dengan kau 
aku gembira bila dengan kau 
aku janji aku takkan kembali dekat kau lagi walau apapun yang terjadi .
kau perlu ada disamping dia 
tiada benci untuk dia and aku tahu kau dan dia wajib bersama 
untuk dia please jaga kau 
aku tahu dia boleh jaga kau kan 
kini aku relakan kau untuk dia 
aku tak marah aku tak benci aku gembira .
gembira untuk semua 
satu aku pinta 
biarkan cinta aku terkubur saat kau bersama dia 
aku minta maaf mengganggu kamu berdua
bukan niat untuk berkata cuma luahan hilangkan seksa
maafkan aku keduanya
ini untuk kamu berdua
aku sayang korang berdua 
aku tak suka membenci tapi aku akan belajar menerima 
jangan cakap nak undurkan dari hubungan yang baru terjalin itu 
sia sia hidup kau nanti ,
kau boleh bahagia bersama dia lah aku tahu :)
doakan aku bahagia macam korang berdua 
nway
kita bertiga boleh jadi kawan 
kawan sampai saya mati 
saya doakan awak berdua bahagia okay 
dont worry hidup saya cukup gembira bersama semua yang menyayangi saya
hope awak berdua sudi jadi kawan yang akan sayang saya :)
:) saya nice budak nya (:

salam sayang untuk double A
farahnurliyanamohdghazali

No comments:

Post a Comment