Sunday 13 November 2011

on camera 3.2.1 action


bebas berterbangan sang belon di udara 
mencari hala tuju sebelum hilang dari pandangan mata
membawa cerita buat dunia 
apa gembira atau binasa
hanya diri tahu segalanya 

kita hanya mampu membaca 
segala derita sang teruna dara.
dia ingin kita tahu
tiada rahsia buat kita
untuk dia berkongsi bersama sama
sebab kita berbeza
punya cerita yang tiada hentinya
biarkan dia terbang mencari destinasinya 


sekilas dari saya
sekian 
wassalam 

frhnrlyn


6 comments:

  1. alamak terpadam...aku lupa apa yang aku komen...apa pun...biarkan ia terbang bersama angin...hilang panas datang sejuk..di hembus angin.... :)

    ReplyDelete
  2. wau...
    ni je yg aku blh gambrkan...

    ReplyDelete
  3. wow :D
    ini je yang boleh aku katakan ..

    ReplyDelete