Saturday 12 November 2011

cantik tapi bodoh

tiba tiba terdetik entri nakal berpusar dalam kepala otak ni
okay jangan salah kan saya .
ini permainan minda namanya

"bodoh sombong" tak tahu but buat buat tahu
belagak lah senang cerita
macam tahu segala di dunia
yang katak bawah tempurung sila jangan terasa, awak kan boleh diibaratkan diam diam ubi berisi , amboi memuji bagai .

ini cuma pendapat . saya ulang PENDAPAT. 
^kalau awak seorang antagonis yang budiman pasti awak boleh terima apa sahaja pendapat antagonis sialan yang lain kan^


mereka yang bodoh sombong itu terdiri daripada awak awak awak dan juga saya
jangan bilang tidak :D hypocrite namanya
sebab semua manusia membesar, meniti alam remaja
di satu saat atau tempoh mereka akan rasa mereka betul
so dari situ kita dapat lihat mereka seperti berkuasa seantero dunia ^wah hebat terasa
kita cuma manusia biasa yang diberi peluang merasa semuanya
syukur alhamdulillah
bagi aku setiap manusia akan berubah, sejahat sezalim mana pun antagonis itu, pasti ada sifat kemanusiaan walau sekecil kuman . beri peluang kedua andai perubahan menimpa dirinya . jangan dihina jangan dicerca .
sakit rasanya~~

saya sayang negara saya
saya bangga menjadi anak jati malaysia -tibatiba-
maaf entri macam lari tajuk sikit sikit .


sekian
wassalam .

frhnrlyn



2 comments:

  1. terima pendapay antagonis sialan yang budiman lain tak bermak kita tewas. tapia kan memantapkan apa perancangan kita hari mendatang...

    ReplyDelete
  2. yeay :D kita ada hak untuk berkata kata kan avatar

    ReplyDelete