Tuesday 4 October 2011

wake up dunia


diri yang terlalu bergantung pada seseorang di sisi
bila nak berdikari ni
awak tu dah besar wahai antagonis
dah tiba masanya fikir masa depan yang indah *walaupun kegelapan menanti
sampai bila nak terus duduk bawah tempurung yang kian buruk
keluar lah . keluar cari sesuatu yang berharga untuk dunia
jangan sempitkan hati hanya untuk diri sendiri
awak dah besar
awak dah boleh buat keputusan untuk diri awak sendiri
"tapi saya takut.takut mengharungi segalanya seorang diri"
"saya tak nak tersungkur"
"saya masih perlukan mereka mereka dan mereka bersama"
"maafkan saya. saya tak boleh hidup sunyi sendiri"
"saya perlukan semuanya bersama saya tatkala suka dan duka"
sampai bila awak ? sampai bila ingin terus bersama mereka . bangun lah dari mimpi indah .
sedarlah dunia perlukan awak yang kuat
dunia menanti awak
jangan menghadapi sesuatu yang belum pasti
salah awak kalau segalanya punah
sebab awak cuma takutkan bayang bayang yang hanya mampu mengejek hina
.senyuman sinis terlempar dihadapan awak.
tahniah sebab awak gagal dalam kehidupan :)
ini yang awak impikan . TAHNIAH kedua kalinya
hey bangunlah dari segala lamunan
bangkit cari haluan yang bakal menyerikan dunia penuh fantasi ini 
pasti awak akan temui jawapan segala persoalan 

No comments:

Post a Comment