Sunday 23 October 2011

alhamdulillah

assalamuaalaikum
saya tak tahu nak mula segalanya dari mana dan bagaimana akhirnya
ini dari hati saya
ini dari naluri kecil yang sentiasa memikirkan penamat hidupnya ini
cuma mampu tersenyum
itu lambaian terakhir aku untuk dia
orang yang aku sayang
terharu melihat mukanya berseri 
mungkin aku pernah berdosa dahulu ketika gembira bersamanya
aku rasa aku kerdil saat dan ketika itu
titisan airmata aku paksa biar terus bergenang tanpa menitiskannya
hypocrite !
bukan macam tu 
aku ingin hantar dia dengan senyuman manis indah bak delima
aku cuma ingin dia tahu bahawa aku menyayanginya
kita jumpa lagi 43 hari ye
selamat menunaikan ibadah haji


wak capit wak janggut
kitaorang semua nantikan kepulangan wak okay :D
doakan kami semua disini 
we love you
assalamualaikum
farahnurliyanamohdghazali

No comments:

Post a Comment