Monday 24 October 2011

dua dunia


siapa aku realitinya
ketawa gembira dihati merana
ah bosan bila berbicara tentang perasaan
boleh terus buang segala yang bersarang

dua dunia berbeza
siapa aku sebenarnya
bagai ada dua dunia mengikuti jejak langkan perjalanan hidup aku
*jadi diri sendiri boleh kan ?
tapi aku yang mana 
dua watak yang berbeza
zahir batin buat segalanya runsing
kenapa mesti dua 
antagonis lainnya semua normal sediakala

tapi aku bersyukur , diri aku diberi peluang merasa keduanya
alhamdulillah ya Allah
terima kasih untuk segalanya
mungkin mereka kata "dia gila"
tapi bahagia bila kita sedar kita ada dua :D
dua yang sempurna buat watak utama kisah dongeng penuh fantasi
selamat tinggal realiti

tersenyum tatkala melihat mereka tertawa
bahagia melihat mereka hidup sempurna
tapi apa benar tiada rahsia terlindung antara dia dan mereka
cuma DIA tahu hakikatnya :D

No comments:

Post a Comment