Monday 31 October 2011

subhanallah


sama tapi tak serupa 
antagonis seiras si protagonis

kami bukan sedarah seperut serahim
apatah lagi seovum dan sesperm :D
it all about ciptaan yang maha kuasa ALLAH swt 
kun fayakun
luar kuasa manusia
tiada setanding kuasanya 


no comment 
muka kami sama itu sudah cukup buat kamu semua memahaminya
ini blog saya 
saya letak entri ini sebab saya suka
suka nak bagitahu semua 
bukan semua manusia berpeluang jumpa twins mereka 
*belagak 

cinta pada yang esa buat saya tahu betapa kerdilnya diri saya 
saya sayang mereka yang sentiasa jadi badut bersama suka duka
nak peluk !!! :D 
terima kasih sudi membaca warkah sisipan manusia cumil ini
-.-
cuma ini yang terlintas diminda terdetik dihati 
sekian 
assalamualaikum semua nya


ikhlas lagi jauh
harafanayil

2 comments: