Saturday 10 December 2011

aku hentikannya kini

perasaan yang tak mungkin aku hilangkan dari kehidupan seharian
aku sendiri tertipu dengan perasaan hati
kecewa terluka merana terasa di jiwa
ah , mainan kata .

sekali lagi aku terluka kerana dia
sekali lagi aku menangis terkenang kan dirinya
sekali lagi aku lemah terduduk menghadapnya

bodoh rasanya diri terus mencari dia
bodoh rasanya menangisi cintanya

aku semakin menghampiri akhir hidup ku mungkin
hidup yang semakin kabur masa depannya
kerana kau 
ya, kerana kau yang selalu membayangi siang malam aku 
aku penat .... 
aku gagal mengawal segalanya
aku gagal menjadi insan yang sempurna

kini , hari ini , disini , 
aku ingin hentikan segalanya
maaf andai dulu aku kata , "aku belum bisa melupakan kau"
tapi aku kena sedar 
kau sedang gembira bersama dirinya
aku doakan kau bahagia selamanya

aku tahu ,
kau tahu aku kuat 
kau tahu aku tabah
kau tahu aku sayang kau .
tapi itu semua nya dulu .
dulu yang indah dulu yang sempurna
aku cuma mampu berkata kata tatkala hati sedang terluka
maafkan aku kerana belum pernah cuba lupakan kau
tapi aku terpaksa lakukan segalanya
untuk kebahagiaan kita bersama 
kau dengan dunia kau
dan aku dengan dunia aku
semoga kau terus gembira selamanya
cuma ini yang aku pinta
jaga diri kau .
aku sayang kau 

kini aku terus meniti hidup seorang diri 

sekian 
wassalam

frhnrlyn



No comments:

Post a Comment