Monday 29 August 2011

watak utama


me and myself 


MANUSIA EQUAL TO WATAK UTAMA

. manusia merupakan khalifah di muka bumi .
aku cinta seni aku cinta dunia seni 
aku suka berfikir melebihi tinggi aku ni . 
yeah aku si PENDEK yang cumil !
bagi aku dunia ni bagai suatu pentas kehidupan dan aku lah watak utamanya
watak utama yang akan menentukan bibit bibit permulaan sebuah kisah hidup yang bakal ditempuhi hingga ke akhirnya.
hitam putih kehidupan aku dicipta untuk bersama si antagonis .
si antagonis "people around me" 
aku tak cakap semua yang disekeliling aku ni semuanya antagonis .
tapi berkemungkinan ."maybe" .
 antagonis adalah watak sampingan yang mempunyai sikap atau pandangan berlawan dengan si protagonis ataupun watak utama .
aku tak rasa semua insan disekeliling aku sentiasa mempunyai pandangan yang sama dengan aku .
so mereka adalah si antagonis . 
am i right ?

ini cerita hidup 
FARAH NUR LIYANA MOHD GHAZALI 
watak utama dunia aku.
terima kasih si antagonis sekalian sudi mencurahkan segala warna dalam kehidupan aku yang akan terhenti bila bila masa sahaja.
thanks again to 
mama ayah
fahmi auni firdaus
all my family 
friends
enemies
stalkers 
followers 

last but not least 
as a human
kita cuma berani berkata kata
tapi takut untuk melakukan sesuatu tindakan.






2 comments:

  1. haha. tajuk entri yg sama. akak pernah buat entri WATAK UTAMA ni :)

    ReplyDelete
  2. kita tak pernah buka blog akak :)
    heee

    ReplyDelete