Tuesday 30 August 2011

cinta satu syawal

Selamat aidilfitri !!maaf zhr btin salah silap!!
JALOK NGAPURA SENG AKEH2 YO!


pagi pagi syawal dah damn ! 
jujur sangat kenapa ?
bodoh sebab berani mati bagitahu dekat dia yang aku still sayang dia lagi 
hey ! jangan jadi perigi cari timba boleh tak ?
whatever at least dah lega sebab tak pendam apa apa 
aku berani kau tak ! 
nway thank you sebab awak pun jujur 
saya terima keputusan awak tu :P

memory satu syawal dulu manis sangat sangat . 
gembira sebab sempat raya sama sama 
sayang sebab semua tu dah berlalu 
rindu semua kenangan dulu 
benci sebab tak mungkin akan bersatu 

tapi tak tipu sedih sangat sangat 
i need someone untuk dengar cerita saya ni .
si antagonis please 
i need you

sorry if ada yang tak suka baca entri ni 
at least aku tak selfish and dah try the best :) 
puas hati dengan apa yang aku buat .
but thanks if ada yang baca entri ni dengan penuh jerk !!
i dont care who are you :)
terima kasih sudi baca
. sekian .



No comments:

Post a Comment