Saturday 27 August 2011

primary school


sekolah kebangsaan abdul samad tercinta
semua sweet memory fara keep elok elok dalam hati ni .
enam gigih tersayang <3
semua orang ada kenangan manis pahit masa sekolah dulu . 
sama macam aku :)
semua memory tu buat kita ketawa .
nakal tak payah cakap lah. budak budak cumil lagi . 
nak marah kesian .
gambar dekat atas ni ada cerita disebalik perkataan .
kelakar annoying sedih .
tapi semua perasaan ni yang melengkapkan hidup aku sebelum melangkah ke alam dewasa .
cerita lama juga yang mematangkan setiap langkah aku untuk berjaya .
semua orang ada cerita tersendiri .
aku pun ada :) 
sekolah rendah paling best sebab tak payah keluar duit beli toup or bayar broadband :)
aku harap zaman tu akan kembali semula .
zaman kanak kanak yang cuma gilakan keseronokkan dan kegembiraan .
mainan penghibur utama .
teddy bear cumil macam saya :)

to all my friends
6gigih students
tengs sebab sudi hadir dalam cerita hidup saya . 
love korang semua <3
farah nur liyana mohd ghazali


No comments:

Post a Comment